Çözüm Merkezi

Anasayfa » Çözüm Merkezi

Tüm Sorularınıza Çözüm Merkezi Cevap Veriyor

Sitemiz içerisinde müşterilerimizden gelen ve yöneticilerimizin seçtiği konularda sizlere yardımcı olacak tüm sorulara buradan cevap veriyoruz. ” Bilgi paylaştıkça çoğalır ” düsturu ile elimizden geldiğince soruları cevaplama çalışacağız. MalatyaWeb Profesyonel Hizmetler ile çözüm odaklı çalışıyoruz.

 
Bakım sözleşmesi hakkında bilgi verebilir misiniz ?
 

Bakım sözleşmesi firmanızda bulunan tüm bilişim ekipmanlarını kapsamaktadır. Örnek vermemiz gerekirse ; Personelleriniz kullandığı bilgisayarlar, yazıcılar, server, firmanızda bulunuyorsa güvenlik kamera sistemi, alarm sistemi vb… gibi.
Bakım sözleşmesinin sizin açınızdan avantajı ; her bir arızda yüksek tamir ve parça ücretleri ödemezsiniz. Personelimiz belirlediği periyotlarda sizden randevu alarak yerinde tamir ve bakım için iş yerinizi ziyarete gelirler. Tüm cihazların bakım ve iç donanım temizliğini yaptıktan sonra sizleri bilgilendirip rapor sunarlar. Ayrıca parça değişimi, sistem eksikleri gibi konular hakkında bilgilendirme yaparak gerekli açıklamaları yaparlar.

 
Kurumsal e-mail adresini nasıl alabiliriz ?
 

Kurumsal e-mail adresi için öncelikle firmanıza ait bir domain (isim hakkı) almanız gerekmektedir. İsim hakkı alımından sonra kurumsal e-posta hesaplarını kullanabilmeniz için tüm ayarları bizler yapıp kullanımı ile ilgili sizleri bilgilendiriyoruz. Kurumsal e-posta kullanımı firmanızı daha güvenilir kılmanın yanı sıra, tüm personellere çalıştıkları bölümler ile ilgili e-mail açıp, yönetici olarak tüm e-mail yazışmalarını takip edebilirsiniz.